niedziela, 20 marca 2011

No to zaczynamy...

Dziś postanowiłem zacząć swoją przygodę z blogiem.
Chciałbym podzielić się, z tymi którzy będą chcieli zobaczyć, jak moje oczy widzą świat. Zajmuję się fotografią od kilku lat i zauważyłem, że najbardziej interesuje mnie fotoreportaż - historia ludzi, wydarzenia wokół nas - pokazane za pomocą jednego lub kilku obrazów. Nie czuję się artystą a jedynie obserwatorem toczącego się wokół nas życia.
Innym wdzięcznym tematem, któremu poświęcam dużo czasu i pracy jest fotografia dzieci. Ich zachwyt światem i chęć poznawania go, jest dla mnie motorem napędowym, a często drogowskazem do dalszego poszukiwania....
Chętnie poznam opinie o moim widzeniu świata.... Zapraszam więc do śledzenia postępów.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna